Porządek obrad
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Burmistrza o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.
Przedstawienie Raportu o stanie Gminy Książ Wlkp. za 2023 rok.
7.
Debata nad Raportem o Stanie Gminy za 2023 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Książa Wlkp. wotum zaufania.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Książ Wlkp. za 2023 rok.
10.
Podjęcie uchwały sprawie absolutorium dla Burmistrza Książa Wlkp. z tytułu wykonania budżetu Gminy Książ Wlkp. za 2023 rok.
11.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Książ Wlkp. na lata 2024 - 2030.
12.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie budżetu Gminy Książ Wlkp. na 2024 rok.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zniesienia jednostki pomocniczej Gminy Książ Wlkp. Sołectwa Radoszkowo Drugie.
14.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego uczniów objętych wychowaniem przedszkolnym w przedszkolu publicznym i w oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Książ Wlkp.
15.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Regulaminu ustalania obowiązkowego wymiaru zajęć niektórych nauczycieli zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Książ Wlkp.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie z tym samym dzierżawcą kolejnej umowy dzierżawy tej samej części nieruchomości gruntowej oraz odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie zasad przyznawania wysokości diet dla radnych Rady Miejskiej w Książu Wlkp. oraz zwrotu kosztów podróży służbowych.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia opłaty za odbiór ścieków dowożonych pojazdami asenizacyjnymi do gminnej oczyszczalni ścieków w Kiełczynku.
19.
Interpelacje i zapytania Radnych.
20.
Odpowiedzi na zapytania i interpelacje Radnych.
21.
Wolne głosy, wnioski i informacje.